210 2750595



Σε περίπτωση που αγοράσατε προϊόντα από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας και για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιμένοι από την αγορά μπορείτε να μας τα επιστρέψετε και να λάβετε επιστροφή των χρηματων σας. Παρακαλούμε πριν την επιστροφή των προϊόντων και για δική σας διευκόλυνση όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210-27.50.595 ή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την SOLO Security. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ είναι εξολοκλήρου υπεύθυνος για τον ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο της παραγγελίας του κατά τη παραλαβή, καθώς μετά την υπογραφή στον μεταφορέα η SOLO Security δεν αναγνωρίζει οποιαδήποτε φθορά. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος, παρακαλούμε όπως έρθετε σε άμεση επικοινωνία μαζί μας πριν υπογράψετε το σχετικό παραστατικό της μεταφορικής SOLO Securityς.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το/τα προϊόν/προϊόντα που αγόρασε χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου επιστροφής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του/τους. Στο ενδεχόμενο αυτό ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του/των προϊόντος/προϊόντων, που είναι ανάλογο με το αρχικό κόστος αποστολής, με δεδομένο ότι η επιστροφή γίνει με αντίστοιχο τρόπο. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν. Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν, μπορεί να έχουν αποσυσκευαστεί, η εξέτασή τους όμως έχει περιοριστεί στη συνήθη εξέταση που γίνεται στο φυσικό κατάστημα για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών τους και δεν φέρουν κάποια φθορά. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή είναι η ύπαρξη της συσκευασίας και των παρελκομένων. Η SOLO Security επιστρέφει το αντίστοιχο αναγραφόμενο στην απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο ποσό μόλις λάβει πίσω το/τα προϊόν/προϊόντα, χρησιμοποιώντας για την επιστροφή αντίστοιχο μέσο με αυτό που επέλεξε ο πελάτης αρχικά για τη συναλλαγή.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης, δικαίωμα που ισχύει για τις εξ αποστάσεως αγορές, δεν εφαρμόζεται στην περίπτωση παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα. Επιπλέον, παύει να ισχύει στις περιπτώσεις που ο πελάτης έχει προβεί σε ενέργειες πέρα από τη συνήθη εξέταση που θα γινόταν στο φυσικό κατάστημα για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών τους.

Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης οφείλει να ενημερώσει την SOLO Security για την απόφασή του γραπτώς με επιστολή του μέσω ταχυδρομείου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.  Εάν ο πελάτης αποστείλει ηλεκτρονικώς τη δήλωσή του για υπαναχώρηση, η SOLO Security θα του διαβιβάσει (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής του.

Επιπλέον, ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω στην SOLO Security τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε στην SOLO Security ότι υπαναχωρεί.

Σύμφωνα με τον νόμο, εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης "αγαθά τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής".

Όροι και προϋποθέσεις για την Επιστροφή εντός Εγγύησης

  • Το προϊόν να είναι εντός εγγύησης.
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που παραβιάζει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή.
  • Το προϊόν θα πρέπει να είναι καθαρό από τυχόν προηγούμενη χρήση, διαφορετικά η SOLO Security έχει το δικαίωμα να μην το παραλάβει.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
  • Το προϊόν δεν έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
  • Η βλάβη δεν προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών. Επίσης δεν καλύπτεται από εγγύηση κανένα είδος
  • σπασίματος της συσκευής από την στιγμή που έχει χρησιμοποιηθεί.

Εάν το προϊόν που επέστρεψες δεν μπορεί να επισκευαστεί, τότε θα λάβεις ένα νέο ίδιο (ή αντίστοιχο σε περίπτωση έλλειψης του αρχικού), με έξοδα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ. Σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής κάποιου αντίστοιχου προϊόντος, μπορείς να ζητήσεις πίστωση του λογαριασμού σου για μελλοντική αγορά από το κατάστημα μας ή επιστροφή χρημάτων.

Ο χρόνος ελέγχου και επισκευής των προϊόντων ορίζεται σε 10-15 ημέρες. Εάν χρειαστεί η μεταφορά του προϊόντος στον κατασκευαστή, ή χρειαστούν ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, ο χρόνος μπορεί να διαμορφωθεί σε έως και 40 εργάσιμες ημέρες. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.